Partnerskapsavtaler mellom skole og næringsliv i Nordland
- muligheter og utfordringer
Her finner du publikasjoner gitt ut i Nordlandsforsknings rapport og arbeidsnotatserie, og artikler gitt ut i vitenskapelige tidsskrift. Bruk søkefunksjonene til å finne publikasjoner du leter etter.
Søk i Publikasjoner:
- muligheter og utfordringer
Based on dr.polit dissertation in human geography, University of Oslo (2003): Constructing Urban Technology – Producing Urban Space. The Case of Geomatics in the Transformation of Water and Road Infrastructures.
Based on dr.polit dissertation in human geography, University of Oslo (2003): Constructing Urban Technology – Producing Urban Space. The Case of Geomatics in the Transformation of Water and Road Infrastructures.
Based on dr.polit dissertation in human geography, University of Oslo (2003): Constructing Urban Technology – Producing Urban Space. The Case of Geomatics in the Transformation of Water and Road Infrastructures.
Based on dr.polit dissertation in human geography, University of Oslo (2003): Constructing Urban Technology – Producing Urban Space. The Case of Geomatics in the Transformation of Water and Road Infrastructures.
Exploring Aspects of the Philosophical Underpinnings of Institutional Economics.
Based on dr.polit dissertation in human geography, University of Oslo (2003): Constructing Urban Technology – Producing Urban Space. The Case of Geomatics in the Transformation of Water and Road Infrastructures.
Based on master thesis in economic geography, University of Oslo (1994): Selv-organisering: et evolusjonært perspektiv på relasjoner mellom læring og kontekst. (Self-organisation: an evolutionary approach to relations between learning and context).
Based on master thesis in economic geography, University of Oslo (1994): Selv-organisering: et evolusjonært perspektiv på relasjoner mellom læring og kontekst. (Self-organisation: an evolutionary approach to relations between learning and context).
På oppdrag fra Bodø kommune har Nordlandsforskning gjennomført en evaluering av foreldrekurs i samspillsmetoden DIALOG. Formålet med evalueringen har vært å undersøke hvilken betydning kurs i samspillmetoden DIALOG har hatt for foreldre som omsorgspersoner. Sentrale spørsmål i evalueringen har vært: • Hvilke forventninger har foreldrene hatt til kurset? • Hvordan er kurset blitt tilrettelagt og organisert? • Hva har foreldrene fått ut av kurset? • På hvilke måter har kurset vært til hjelp i foreldrerollen?
Nordlandsforskning
Postboks 1490
N-8049 Bodø
Norge
Besøksadresse: Universitetsalleen 11
Tlf: +47 75 41 18 10
E-post nf@nforsk.no
Bank konto: 4500 55 98811
NO/VAT 989 714 309 MVA
Personvern